אחרי גיל 40…

כן… השעון מתקתק והופ… גיל 40 כבר כאן…

ועימו משתנים לחלוטין ההרגלים של טיפול וטיפוח הפנים. משתנים הכללים של הטיפולים, בגלל בעיות חדשות שרלוונטיות לגיל ומצריכות התייחסות וטיפול מיוחד ,כגון: פיגמנטציה, ירידה בגמישות של העור, קמטים ועוד… רק טיפול הולם ונכון באופן קבוע בשילוב עם תזונה בריאה ואורח חיים בריאים יכולים לסייע במניעה בלתי רצויה של שינוי עור הפנים אצל הנשים. אז איך תעניקי טיפול נאות לעורך לאחר שחצית את גיל 40? אין ספק שאת צריכה עתה לעמוד על המשמר בשלושה פרמטרים חשובים ביותר לטיפול שהם: לחות, הגנה ושיקום. אם תעניקי לעורך 15-20 דקות יום יום מידי בוקר וערב, בחלוף הזמן תביני ותחושי היטב, שלא היה זה בזבוז זמן בכלל.

אז… אם את עכשיו שואלת את עצמך כיצד תטפלי בעורך?
הכנתי
10 טיפים פשוטים וחשובים לביצוע, צעד אחרי צעד
במיוחד בשבילך:

1.      בכל בוקר אחרי השינה , מומלץ לשתות כוס מים – זה לא רק בשביל לנקות  את הגוף, אלא גם לגמישות העור. שתייה של… 2 ליטר מים ביום, תעזור לעורך לשמור על גמישותו.
2.      ניקוי הפנים בעזרת חלב פנים ומי פנים בבוקר ובערב.
3.      מריחת מסכה מזינה על עורך למשך 5-10 דקות (ובינתיים אפשר להכין ארוחה מזינה).
4.      שטפי את פנייך במים קרים ויבשי היטב במגבת. לא! לשטוף את הפנים עם מים חמים, מאחר וזה עלול להרחיב את הנקבוביות בעורך וגורם להזדקנות מוקדמת.
5.      מירחי קרם יום יומי. (היעילות של הקרם אינה תלויה בהכרח במחירו)
6.      בערב לאחר ניקוי יסודי, מירחי את קרם ההזנה על כל אזורי הפנים, הצוואר והדקולטה Décolletage * אל תתעלמי משימוש בקרם לילה – זה יעזור לעור שלך להחלים באופן מלא. רק חשוב מאוד שלא תשכחי להוריד את השאריות של הקרם בעזרת ניגוב עדין עם מטלית.
7.      כן.. חשוב לא פחות… לא לשכוח לבצע עיסוי פנים אצל קוסמטיקאית כדי לנקז את הרעלים. (מבטיחה לכם להקדיש את הכתבה הבאה לנושא עיסוי עצמי של הפנים!)
8.      בימות הקיץ החמים כאשר הנך יוצאת מהבית אל השמש הקופחת, אל תשכחי להשתמש במסנני קרינה (גם כשאינך בדרך לים להשתזף!) ומדי פעם במהלך היום לחדש את הלחות וכמובן… לא לשכוח להרכיב משקפי שמש.
9.      גם חשוב מאוד שפעם בחודש לפחות, תקלפי באמצעות פילינגים. את התאים המתים של העור, הקילוף יעניק לעורך שוב את המראה הרענן, הבריא והצעיר.
10.  ולסיום… אל נא תזניחי את בריאותך (הספורטיבית) ומפעם לפעם בצעי מספר תרגילים יומיים לחיזוק שרירי הפנים שימנעו מעור הפנים להיראות נפול ומקומט.

טיפול בעור בוגר יותר יהיה מוצלח במידה ותשמרי על אורח חיים פעיל ומטופל. ממליצה לך על שינה של לפחות 8 שעות בלילה ולהשתמש בויטמינים וחומצות שומן רב בלתי רוויות. כמובן שחשוב מאוד לשמור על המשקל ובמידת צורך בלית ברירה להתמיד ללכת למכון כושר, או פעילות ספורט דומה או אפילו… ריקוד, והימנעי מדיאטות לא קפדניות. וזיכרי… השמש היא האויב מספר אחת של העור שלנו.

אז… STAY COOL
ממני, שלך, נטליה פרנץ

אתר מכללת LFA
פייסבוק LFA
ערוץ YOU TUBE
קבוצת
קוסמטיקה LFA